Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen .
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Chat ons
Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 09:00 tot 18:00.
Druk op het chat-icoontje rechtsonder op uw beeldscherm om met ons te chatten.
Whatsapp ons
Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 09:00 tot 18:00.
+31 522 225 000
Bel ons
Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 09:00 tot 18:00.
+31 522 225 000
Mail ons
Binnen 24 uur een reactie.
Klantenservice@thuispaneel.nl