Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen .

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij staan voor u klaar! Wij helpen u graag persoonlijk en snel. Kies de contactoptie die het beste bij u past!

Chat ons

Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 09:00 tot 18:00.

Druk op het chat-icoontje rechtsonder op uw beeldscherm om met ons te chatten.

Whatsapp ons

Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 09:00 tot 18:00.

+31 522 225 000

Bel ons

Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 09:00 tot 18:00.

+31 522 225 000

Mail ons

Binnen 24 uur een reactie.

Klantenservice@thuispaneel.nl

Footer
Updating…
  • Geen producten in de winkelwagen.
De waardering van thuispaneel.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.3/10 gebaseerd op 25 reviews.